تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/01/05 - 00:38
کد خبر: 499806

نگاهی بر عملکرد نمایندگان فعال مجلس یازدهم؛

معرفی برترین نمایندگان مجلس یازدهم/ رتبه ۱ تا ۵ متعلق به کیست؟

معرفی برترین نمایندگان مجلس یازدهم/ رتبه ۱ تا ۵ متعلق به کیست؟

در هفته‌های منتهی به اتمام دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، به بررسی کارنامه عملکرد فعال‌ترین نمایندگان این دوره خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای‌گیری‌ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آرا shafanama.ir است.

رتبه‌بندی نمایندگان

علیرضا سلیمی نماینده شهر محلات ( استان مرکزی ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد علیرضا سلیمی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 98 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 2 درصد نیز حضور نداشته‌اند. سلیمی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 2015 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1540 رای موافق، 469 رای مخالف و 2 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 4 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 1 در بین نمایندگان

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شهر شاهین‌شهر ( استان اصفهان ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد آقای حسینعلی حاجی‌دلیگانی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 100 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 0 درصد نیز حضور نداشته‌اند. حاجی‌دلیگانی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1523 رای موافق، 487 رای مخالف و 27 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 9 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 2 در بین نمایندگان

علیرضا عباسی نماینده شهر کرج ( استان البرز ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد علیرضا عباسی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 99 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 1 درصد نیز حضور نداشته‌اند. عباسی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 2032 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1559 رای موافق، 456 رای مخالف و 4 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 13 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 3 در بین نمایندگان

حسین خسروی‌اسفزار نماینده شهر بیرجند ( استان خراسان جنوبی ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد حسین خسروی‌اسفزار ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 99 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 1 درصد نیز حضور نداشته‌اند. خسروی‌اسفزار در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 2023 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1626 رای موافق، 388 رای مخالف و 1 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 8 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 4 در بین نمایندگان


علی خضریان نماینده شهر تهران ( استان تهران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 2046 مورد عملکرد علی خضریان ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 100 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 0 درصد نیز حضور نداشته‌اند. خضریان در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 2036 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1493 رای موافق، 489 رای مخالف و 4 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 50 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: رتبه 5 در بین نمایندگان


گزارش از عرفان عباسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
شیوه عجیب برخورد پلیس آمریکا با معترضین! +فیلم
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top